Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 22, 2006

Η ΕΚΔΡΟΜΗ - Αρλέτα


Η Εκδρομή



Δεν θέλω εγώ από σένα 
Παραμυθάκια να μου πεις 
Λόγια μεγάλα και ψέματα 

Δεν θέλω εγώ από σένα 

Παραμυθάκια να μου πεις 
Πράματα της νύχτας 
και μπερδέματα 

 Εγώ από σένα μόνο μια εκδρομή 

Μια αναπνοή 
στο φως μια διαδρομή 

Εγώ από σένα θέλω 

μόνο τ’ όνειρο 
Σημερινό, 
κι άσε τ’ αύριο γι’ αύριο 
 Δεν θέλω εγώ από σένα 
Τίποτα να ‘ναι πιο βαρύ 
Απ’ το φτεράκι μιας μέλισσα 

Δεν θέλω εγώ από σένα 

Τίποτα να ‘ναι πιο βαρύ 
Απ’ τον αφρό της άγριας θάλασσας 

 Εγώ από σένα μόνο μια εκδρομή 

Μια αναπνοή, 
στο φως μια διαδρομή                                                            

Εγώ από σένα θέλω 

μόνο τ’ όνειρο 
Σημερινό, 
κι άσε τ’ αύριο γι’ αύριο 

Στίχοι:Αρλέτα, Μουσική: Βαγγέλης Γεωργίου         Από το άλμπουμ «Άσε τα κρυφά κρυμμένα» (κλικ στο δίσκο)



Νομίζω πως δεν έχω ξανακούσει πιο τρυφερό τραγούδι, πιο πραγματικό, χωρίς μεγάλα λόγια κι υποσχέσεις. Σημερινό, παντοτινό, να κλείνει μέσα του μια φιλοσοφία της ζωής που μου πάει πολύ (πια). Ξέρω και σε σένα άρεσε πολύ, ταυτιζόσουν. Αν μας γνώριζε η Αρλέτα νομίζω πως θα μας χάριζε αυτό το τραγούδι για να βάλω, κυρίως εγώ, μυαλό και να μην ψάχνω για σιγουριές και υποσχέσεις. Δεν είναι αυτά που μας κρατούν μαζί τους ανθρώπους, άργησα να το καταλάβω.

Μόνο μέσα στην απόλυτη εμπιστοσύνη της στιγμής μπορείς πραγματικά να ζήσεις τα πιο ωραία. Μόνο μέσα στην απόλυτη απεξάρτηση μας από τα γρανάζια του χρόνου μπορούμε να αφεθούμε, να ζήσουμε, να ονειρευτούμε. Να τιθασεύσουμε τα «θέλω» μας. Αχ αυτά τα ανελέητα «θέλω» που μες τον εγωκεντρισμό μας, στην ανασφάλειά μας τα υψώνουμε σαν φλάμπουρα και με παρωπίδες ψάχνουμε τάχα την ευτυχία! 

Εγώ από σένα θέλω μόνο τ’ όνειρο Σημερινό κι άσε τα’ αύριο γι’ αύριο Πόσο καλό μου κάνει! Αφιέρωσε μου αυτό τραγούδι σε παρακαλώ, το χρειάζομαι…



Δεν υπάρχουν σχόλια: